Szczegóły usług

Chcesz sprzedawać swoją nieruchomość, czy sprzedać?

Lata doświadczeń pozwoliły nam wybrać sposoby sprzedaży, tylko te, które naprawdę działają.

Testowaliśmy rzuty 3D, różne sposoby fotografowania nieruchomości, aromamarketing, współpracę z wieloma notariuszami oraz prawnikami.

Działania marketingowe oraz wparcie prawne dostosowujemy do danej nieruchomości – indywidualnie, aby zmaksymalizować skuteczność i bezpieczeństwo transakcji.

 

Najpopularniejsze usługi:

Pakiet Premium
Pakiet Standard
Doradztwo prawne oraz sprzedażowe

W Pakiecie Premium stosujemy tylko sprawdzone i piekielnie skuteczne sposoby na marketing nieruchomości.

Zaczynamy od przygotowania mieszkania/domu:

  • zamawiamy ekipę sprzątającą oraz pozbywamy się zbędnych mebli
  • zlecamy wykonanie ozonowania mieszkania – w celu pozbycia się niechcianych zapachów
  • nasz świetny fotograf robi profesjonalną sesję zdjęciową – zdjęcia mają zachęcać, ale nie przekłamywać stanu faktycznego
  • architekt wykonuje inwentaryzacje mieszkania – pobiera dokładne wymiary każdego pomieszczenia w wyniku czego powstaje przejrzysty rzut mieszkania. Kupujący mogą zaplanować rozmieszczenie mebli oraz ewentualne przearanżowanie lokalu
  • wystawiamy ogłoszenie na 13 portalach – dane mieszkanie/dom nieustannie promujemy na wybranych portalach, na których dana nieruchomość ma największe szanse na zainteresowanie potencjalnych klientów
  • cały czas monitorujemy ogłoszenia, aby dokonywać ewentualnych zmian – kluczowa jest dla nas sprzedaż w maksymalnie 2 miesiące – inaczej oferta opatrzy się poszukującym i straci na atrakcyjności
  • tworzymy profesjonalny film promocyjny
  • przedstawiamy ofertę na Facebook’u – reklama, fanpage, grupy
  • współpracujemy z innymi biurami nieruchomości
  • raporty co sobotę o efektach kampanii marketingowej (drogą mailową lub telefonicznie) – abyś wiedział co się tak naprawdę dzieje

 

Wszystko to, w naszym wykonaniu, umożliwia sprzedaż Twojej nieruchomości w 2 miesiące lub krócej. Unikamy tzw. „oglądaczy” – nasz marketing trafia do właściwej grupy docelowej.

Sprzedaż w 2 miesiące lub krócej
Unikasz niesprawdzonych i kosztownych rozwiązań
Na co dzień zajmujesz się tym, co lubisz - my wykonujemy całą pracę za Ciebie

Gdy przychodzi czas sprzedaży, potrzebujesz skutecznych profesjonalistów z umiejętnościami negocjacji.

Ważnym elementem jest też sprawdzenie wiarygodności kupującego. Przed wejściem do mieszkania spisujemy z kupującym umowę – pozwala to na bezpieczne spotkania, bez przykrych następstw, które mogą mieć miejsce w przypadku, gdy zapraszasz nie znaną Ci osobę „z ulicy”.

 

Główne zalety współpracy z nami:

  • profesjonalna prezentacja mieszkania – mająca ogromny wpływ na podjęcie decyzji o zakupie. Czasami kupujący nie jest świadom potencjału nieruchomości oraz wszystkich zalet
  • pracujemy 7 dni w tygodniu – kupujący często skarżą się o brak możliwości obejrzenia mieszkania w dogodnym dla nich czasie
  • negocjacje z kupującym (7 lat doświadczenia)
  • pomoc w finalizacji transakcji dla kupującego – często na szali stoją oszczędności życia, zapewniając bezpieczeństwo i wparcie dla kupujących, chętniej decydują się na zakup nieruchomości za naszym pośrednictwem
  • zabezpieczenie transakcji poprzez rezerwacje – kupujący czują się bezpieczniej dokonując rezerwacji w profesjonalnym biurze nieruchomości, które posiada ubezpieczenie OC (na 25 tys. euro)
  • współpraca z innymi agencjami (system MLS) – dostęp do jeszcze większej bazy potencjalnych klientów, nie możliwy do uzyskania przez osoby prywatne

 

Ten bardzo istotny etap, którym jest sprzedaż, został przez nas przygotowany na podstawie doświadczeń oraz rozmów z osobami poszukującymi mieszkania.

Skutecznie przeprowadzone negocjacje - zawsze zachowujemy zimną krew!
Pokazanie wszystkich zalet i potencjału danej nieruchomości
Poczucie bezpieczeństwa u kupujących - bardzo pomaga podjąć właściwą decyzje o kupnie mieszkania

Wiemy, jak dużo stresu oraz obaw mają osoby, które sprzedają mieszkanie, nie mając w tym doświadczenia oraz odpowiedniej znajomości prawa.

Nasza kompleksowość pozwoli Ci spać spokojnie – nad wszystkim i na każdym etapie czuwamy dla Twojego bezpieczeństwa.

Najważniejsze kwestie naszego wsparcie to:

  • możliwość użyczenia nam kluczy do mieszkania – nie musisz za każdym razem jeździć, aby pokazać klientom mieszkanie. W godzinach Twojej pracy umówienie się z klientami jest niemal niemożliwe – my dostosujemy się do zainteresowanych osób, aby możliwie jak najszybciej mogli obejrzeć swoje przyszłe mieszkanie
  • pomagamy skompletować wszystkie dokumenty potrzebne do sprzedaży mieszkania. Nie masz czasu lub ochoty czekać w kolejkach w urzędach, spółdzielniach lub wspólnocie? Zrobimy to za Ciebie
  • przygotujemy umowę przedwstępną wraz z naszym prawnikiem – przez pryzmat czasu uważamy „naszą Panią prawnik” za najlepszą! Swoją wiedzą dzieli się z czytelnikami takich pism jak: Murator, M jak mieszkanie
  • nadzór podczas aktu notarialnego – czuwamy nad ewentualnymi pomyłkami
  • zapewniamy Tobie opiekę prawną (współpracujemy z świetnymi notariuszami oraz prawnikiem)
  • kontrolujemy cały proces finalizacji transakcji. Pilnujemy, abyś o czasie otrzymał przelew – nie będziesz się tym stresował
  • zajmiemy się przekazaniem lokalu – spisanie liczników, przygotowanie protokołów zdawczo-odbiorczych. Nie będziesz się nad tym zastanawiał – przygotujemy całą dokumentację
  • każdy, kto z nami współpracował, ma zapewnione wsparcie posprzedażowe dożywotnio! Jeżeli będziesz potrzebował pomocy, wyjaśnienia spraw – możesz na nas liczyć, oczywiście bezpłatnie

Przygotowanie dokumentów to nasze zadanie - nie musisz się tym przejmować
Wsparcie prawne oraz notarialne
Nasze doświadczenie pozwoli zadbać o Twoje pieniądze

Kontakt

  • Spotkajmy się: Aleje Jerozolimskie 81/7, 02-001 Warszawa
  • Kamil Banaszek
  • 735 150 875
  • banaszek@homeshakers.pl