Chcesz sprzedawać swoją nieruchomość, czy SPRZEDAĆ?
Skuteczna sprzedaż w 2 miesiące lub krócej
8 lat doświadczeń pozwoliły nam wybrać sposoby sprzedaży, tylko te, które naprawdę działają. Testowaliśmy rzuty 3D, różne metody fotografowania nieruchomości, aromamarketing, współpracę z wieloma notariuszami oraz prawnikami.
Działania marketingowe oraz wsparcie prawne dostosowujemy do Twojej nieruchomości – indywidualnie, aby zmaksymalizować skuteczność i bezpieczeństwo transakcji.
Dlaczego my?
Pośrednik sprzedaży nieruchomości, czyli inaczej agent nieruchomości to osoba, która w Twoim imieniu kompleksowo przygotowuje mieszkanie na sprzedaż. Wiąże się to z ważnymi decyzjami, umiejętnościami i kompetencjami.
Agent nieruchomości posiada specjalną licencję zawodową, która umożliwia pełnienie funkcji pośredniczącej między właścicielem obiektu a kupcem/najemcą.
Nasze zadania obejmują:
- Profesjonalne prowadzenie nieruchomości
- Nadzorowanie procesem sprzedaży
- Przygotowanie mieszkania do wystawienia
- Ustalanie wartości nieruchomości
- Poszukiwanie kupców
- Przygotowanie i publikację oferty
Nasz zespół posiada wiedzę z zakresu prawa, ekonomii, geodezji, nauk budowlanych, negocjacji oraz kompetencji miękkich. Mamy również liczne kontakty ze specjalistami z wielu branż.
Profesjonalny pośrednik prowadzi dokumentację, nadzoruje proces sprzedaży, dba o czystość mieszkania, negocjuje warunki i zawiera umowy.
Jak wygląda współpraca z homeShakers?
Jesteśmy profesjonalną agencją nieruchomości, która zajmuje się skuteczną i bezpieczną sprzedażą nieruchomości.
Etapy współpracy:
- Przygotowanie strategii wprowadzenia nieruchomości na rynek
- Wsparcie prawne i ekonomiczne oraz weryfikacja dokumentacji
- Skuteczny marketing i sprzedaż – wdrażamy plan marketingowy, umawiamy klientów na spotkania
- Finalizacja transakcji – przygotowujemy umowy przedwstępne i akty notarialne
To, co nas wyróżnia to dbałość o bezpieczeństwo transakcji do samego końca.
Nasze najpopularniejsze usługi:


W Pakiecie Premium stosujemy tylko sprawdzone i piekielnie skuteczne sposoby na marketing nieruchomości.
Zaczynamy od przygotowania mieszkania/domu:
- zamawiamy ekipę sprzątającą oraz pozbywamy się zbędnych mebli
- zlecamy wykonanie ozonowania mieszkania – w celu pozbycia się niechcianych zapachów
- nasz świetny fotograf robi profesjonalną sesję zdjęciową – zdjęcia mają zachęcać, ale nie przekłamywać stanu faktycznego
- architekt wykonuje inwentaryzacje mieszkania – pobiera dokładne wymiary każdego pomieszczenia w wyniku czego powstaje przejrzysty rzut mieszkania. Kupujący mogą zaplanować rozmieszczenie mebli oraz ewentualne przearanżowanie lokalu
- wystawiamy ogłoszenie na 13 portalach – dane mieszkanie/dom nieustannie promujemy na wybranych portalach, na których dana nieruchomość ma największe szanse na zainteresowanie potencjalnych klientów
- cały czas monitorujemy ogłoszenia, aby dokonywać ewentualnych zmian – kluczowa jest dla nas sprzedaż w maksymalnie 2 miesiące – inaczej oferta opatrzy się poszukującym i straci na atrakcyjności
- tworzymy profesjonalny film promocyjny
- przedstawiamy ofertę na Facebook’u – reklama, fanpage, grupy
- współpracujemy z innymi biurami nieruchomości (system MLS)
- raporty co sobotę o efektach kampanii marketingowej (drogą mailową lub telefonicznie) – abyś wiedział co się tak naprawdę dzieje
Wszystko to, w naszym wykonaniu, umożliwia sprzedaż Twojej nieruchomości w 2 miesiące lub krócej. Unikamy tzw. “oglądaczy” – nasz marketing trafia do właściwej grupy docelowej.


Gdy przychodzi czas sprzedaży, potrzebujesz skutecznych profesjonalistów z umiejętnościami negocjacji.
Ważnym elementem jest też sprawdzenie wiarygodności kupującego. Przed wejściem do mieszkania spisujemy z kupującym umowę – pozwala to na bezpieczne spotkania, bez przykrych następstw, które mogą mieć miejsce w przypadku, gdy zapraszasz nie znaną Ci osobę “z ulicy”.
Główne zalety współpracy z nami:
- profesjonalna prezentacja mieszkania – mająca ogromny wpływ na podjęcie decyzji o zakupie. Czasami kupujący nie jest świadom potencjału nieruchomości oraz wszystkich zalet
- pracujemy 7 dni w tygodniu – kupujący często skarżą się o brak możliwości obejrzenia mieszkania w dogodnym dla nich czasie
- negocjacje z kupującym (7 lat doświadczenia)
- pomoc w finalizacji transakcji dla kupującego – często na szali stoją oszczędności życia, zapewniając bezpieczeństwo i wparcie dla kupujących, chętniej decydują się na zakup nieruchomości za naszym pośrednictwem
- zabezpieczenie transakcji poprzez rezerwacje – kupujący czują się bezpieczniej dokonując rezerwacji w profesjonalnym biurze nieruchomości, które posiada ubezpieczenie OC (na 25 tys. euro)
- współpraca z innymi agencjami (system MLS) – dostęp do jeszcze większej bazy potencjalnych klientów, nie możliwy do uzyskania przez osoby prywatne
Ten bardzo istotny etap, którym jest sprzedaż, został przez nas przygotowany na podstawie doświadczeń oraz rozmów z osobami poszukującymi mieszkania.


Wiemy, jak dużo stresu oraz obaw mają osoby, które sprzedają mieszkanie, nie mając w tym doświadczenia oraz odpowiedniej znajomości prawa.
Nasza kompleksowość pozwoli Ci spać spokojnie – nad wszystkim i na każdym etapie czuwamy dla Twojego bezpieczeństwa.
Najważniejsze kwestie naszego wsparcie to:
- możliwość użyczenia nam kluczy do mieszkania – nie musisz za każdym razem jeździć, aby pokazać klientom mieszkanie. W godzinach Twojej pracy umówienie się z klientami jest niemal niemożliwe – my dostosujemy się do zainteresowanych osób, aby możliwie jak najszybciej mogli obejrzeć swoje przyszłe mieszkanie
- pomagamy skompletować wszystkie dokumenty potrzebne do sprzedaży mieszkania. Nie masz czasu lub ochoty czekać w kolejkach w urzędach, spółdzielniach lub wspólnocie? Zrobimy to za Ciebie
- przygotujemy umowę przedwstępną wraz z naszym prawnikiem – przez pryzmat czasu uważamy “naszą Panią prawnik” za najlepszą! Swoją wiedzą dzieli się z czytelnikami takich pism jak: Murator, M jak mieszkanie
- nadzór podczas aktu notarialnego – czuwamy nad ewentualnymi pomyłkami
- zapewniamy Tobie opiekę prawną (współpracujemy z świetnymi notariuszami oraz prawnikiem)
- kontrolujemy cały proces finalizacji transakcji. Pilnujemy, abyś o czasie otrzymał przelew – nie będziesz się tym stresował
- zajmiemy się przekazaniem lokalu – spisanie liczników, przygotowanie protokołów zdawczo-odbiorczych. Nie będziesz się nad tym zastanawiał – przygotujemy całą dokumentację
- każdy, kto z nami współpracował, ma zapewnione wsparcie posprzedażowe dożywotnio! Jeżeli będziesz potrzebował pomocy, wyjaśnienia spraw – możesz na nas liczyć, oczywiście bezpłatnie


Kontakt
- Al. Jerozolimskie 81/7, 02-001
- Kamil Banaszek
- 735 150 875
- banaszek@homeshakers.pl